Heb vandaag de examens mee gewoond. Ben blij dat ik dit heb kunnen meemaken. Het is natuurlijk veel anders als bij ons in België. Het gaf me een raar gevoel om met een rode balpen examens te verbeteren. Dit is heel anders voor mij, maar daarom niet slecht. Ik ben trots op ‘mijn kleuters’ ze hebben de examens goed gemaakt!
Morgen laatste keer voor een volledige dag naar school. Dit gaat een raar gevoel geven. Het naar school gaan is een mooie gewoonte geworden.
Ik heb veel bijgeleerd hier tijdens deze twee maanden. Ook hebben we veel meegemaakt. Zowel goede als slechtere dingen. Dat hoort er beide bij. Hier leer ik persoonlijk veel van. Tijdens moeilijke momenten zijn de kinderen op school de enige die een glimlach op mijn gezicht kunnen toveren. Een speciaal gevoel waar ik zeer dankbaar voor ben! Hierdoor weet ik telkens weer waarom ik dit doe. Met liefde doe. Natuurlijk hoop ik ook dat ik wat heb kunnen betekenen voor de leerkrachten hier, op een positieve manier.
Morgen voor het zwemmen wordt er voor Astrid en mij afscheid genomen door heel de school. Spannend! Na het zwemmen hebben Astrid en ik wat drinken en chips voorzien voor de leerkrachten, zodat we samen nog afscheid kunnen nemen. Dit gaat niet leuk zijn! Aangezien ik afscheid nemen verschrikkelijk vind!
Ik ga het hier zeker en vast missen. Dit was zeker NIET de laatste keer dat ik hier in Maweni ben geweest!


3de kleuterklasje met juffrouw Josephine

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Krista
    apr 02, 2012 @ 09:34:28

    De kinderen krijgen al helemaal jouw apekuren zo te zien…. het wordt tijd dat je huiswaarts keert of juffrouw Josephine heeft daar wat aan de hand… (grapje) We verheugen ons op de rest van je verhalen als je terug bent. Ik ben allezins jaloers, wou dat ik daar bij je kon zijn en al je avonturen met je kon beleven!
    Dikke knuffel

    Beantwoorden

Plaats een reactie